Monday, November 12, 2012

Vreme za čaj

Svi koji pogledaju podnaslov ovog bloga, uočiće da medju zadovoljstvima života ja na prvom mestu držim čajeve. Pa opet, do sada ni jedan tekst na ovom blogu nije govorio o njima.

Razlog za to leži u činjenici da u srbiji postoji samo jedna čajdžinica, koja dodatno ima samo jedno prodajno mesto, i to u Beogradu. Ako ima takvih koji još nisu čuli za Kuću čaja, više o njoj mogu da saznaju na zvaničnoj internet stranici čajdžinice, ovde.

Na žalost, u mojoj kolekciji trenutno ne postoji ni jedan čaj kupljen u Srbiji, i to već duže vreme. Nije to zato što ne želim da kupujem čajeve od domaćeg distributera, naprotiv. Jednostavno, tokom prethodne godine proveo sam mnogo vremena službeno putujući po inostranstvu (Italija, Nemačka, Poljska), te sam i čajeve kupovao u čajdžinicama pored kojih bi me naneo put.


Imajući u vidu da čajevi iz različitih čajdžinica mogu da se znatno razlikuju, ne želim da pišem o lišću koje sam doneo iz inostranstva, pre nego što budem ponovo u mogućnosti da ga uporedim sa onim dostupnim u Kući čaja.

Kako, uz malo sreće, nemam nameru da putujem nigde u narednom periodu, a moja kolekcija čajeva postaje sve siromašnija i siromašnija, Kuća čaja bi mogla da postane jedna od mojih narednih destinacija....

Dotle, ljubitelji čaja, molim za malo strpljenja.

1 comment:

  1. http://maliiv.blogspot.com/2012/11/radost-skrivena-u-koverti.html ;) A sledeća razmena kreće za koji dan.

    ReplyDelete