Sunday, November 25, 2012

Novi Cipiripi krem

Pre otprilike dve nedelje iznenadio sam se kada sam primetio da u supermarketima nema ni jedne kantice Cipiripi krema koji sam kupovao prilično redovno, pre svega zbog dobrog odnosa cene i kvaliteta.
Srećom, nestašica nije potrajala dugo, i već ovog vikenda u prodavnicama se ponovo pojavio Cipiripi, istina sa novim imenom proizvodjača, u novoj ambalaži, i što je najvažnije, sa novim ukusom.
Novi i stari Cipiripi
Novi ukus karakteriše osetna dominacija lešnika. Na žalost, ukus lešnika je previše jak, zbog čega novi Cipiripi gubi svoju prepoznatljivost i utapa se u more drugih, jeftinijih i manje kvalitetnih kremova.

Naravno, ovo je pitanje ukusa, i biće onih kojima će novi Cipiripi odgovarati više od starog, ali u mojim zalihama njegovo mesto zauzeće kremovi drugih proizvodjača. Šteta...

2 comments:

  1. Cipiripi krem pamtim po jakom ukusu čokolade u crnom kremu, koji je bio dosta tamniji od konkurencije i limunkastom ukusu belog krema. Jakog čokoladnog ukusa odavno nema, poslednji put ga je bilo pre jedno pet godina. Kod ovog novog nestleovog mi se jedino sviđa malo pojačan ukus mleka u belom kremu koji je sada nešto svetlije boje, nešto kao kinder lada nekada. Sve u svemu, dobar je, jedan od boljih, ali mi nedostaje onaj najstariji kad nisu štedeli na kvalitetnom kakaou.

    ReplyDelete