Wednesday, May 8, 2013

Pogača čaja

Pre par dana, moj prijatelj i stalni gost na blogu Čika Pepe dobio je od prijatelja iz Kine pakovanje čaja.
Bio je to za nas prvi put da u ruci držimo presovan kolut naše omiljene biljke, i možete zamisliti da smo bili srećni kao mala deca.


Osoba koja je donela čaj samo je znala da mi tu biljku volimo, tako da nije bila sigurna šta kupuje. Samim tim nismo ni mi.

Na omotu čaja pisalo je Camel Back, što smo nas dva albanska stručnjaka uspeli da pročitamo kao Camel Black, i spremili ga na taj način. Čaj je ipak bio zeleni,  tako da smo nakon prve šolje mogli da konstatujemo samo da smo u potpunosti ubili lišće vrelom vodom.

Drugu šolju spremili smo kako treba.

U pitanju je pristojan zeleni čaj, mada ništa što bi nas oduvalo.
Mnogo veći vizuelni utisak presovane biljke, nego ukusa tečnosti...
A možda smo i mi očekivali previše...



1 comment:

  1. Pu Erh je veoma širok spektar, pored Sheng, tj. zelenog kojeg ste pili, postoji i modernija varijanta (nastala 1970-ih) koja je fermentirana nekoliko sedmica i sličnija je crnom čaju.

    Sam rezultat u šolji ovisi od više faktora, starosti biljke (Pu Erh sa mlade plantaže i sa višestoljetnih stabala su izraženo različiti), kategorije lista i načina uzgoja (pesticidi, gnojiva, vrsta tla), kao i sama obrada i skladištenje.

    Cijena također zna drastično varirati, od 5-10$ do 100-500$, pa i više za jednu 'pogaču'.

    ReplyDelete